Chevrolet Colorado & GMC Canyon Forum banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
757 Posts
Discussion Starter #1
yes i am so happy loveing it DJM 3/4 drop ride isnt that bad really i dont mind the bounce but i will install toxic shocks soon anyways here are a few pics...


BEFORE



AFTER



and this is just a cool shot i took one of my new favorites now
 

·
Registered
Joined
·
757 Posts
Discussion Starter #4
thank you and yes it is much better...god im glad that rear dont stick up anymore lol do have some tire rubbing in front on the top and i need to double check everything cuz i heard like some weird noise coming from front passenger i think hard to explain kinda like "quiet poppin?" i dont know anyone have any ideas?
 

·
Registered
Joined
·
2,977 Posts
hell yeah bro. looking good. looking good. here in about a month u will be wanting to bag it LOL!
 

·
Registered
Joined
·
2,977 Posts
thank you and yes it is much better...god im glad that rear dont stick up anymore lol do have some tire rubbing in front on the top and i need to double check everything cuz i heard like some weird noise coming from front passenger i think hard to explain kinda like "quiet poppin?" i dont know anyone have any ideas?
i dont know what the popping noise could be but yeah the front is going to rub alot. when u hit bumps dips road surface changes. the day after i dropped my front went to work about 20miles from my house the enter plastic shit allready rubbed threw. i need to pull them out on both sides
 

·
Registered
Joined
·
757 Posts
Discussion Starter #10

·
Registered
Joined
·
3,608 Posts
looks good, and +1 on the sway bar endlinks, they need to be nice and tight
 

·
Registered
Joined
·
757 Posts
Discussion Starter #14
ok yes wheels are next then front bumper damage repair thinkin of going with the ss bumper anyways im pretty sure i got the links tight but thanks guys i will double check it all
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
congrats dude looking good and yeah welcome to the dropped colly:kiki: club...
 
1 - 20 of 24 Posts
Top