Chevrolet Colorado & GMC Canyon Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
58 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Cheers from the southernmost south ! I´m a proud owner of a 2011 Chevy Colorado, which I purchased a couple of weeks ago, after much research that included valuable feedback from this forum.

Best regards to all, and thanks for sharing your experience with the un-initiated ! ;)

·
Lord Bearded One
23,008 Posts
Welcome! I've been dreaming of visiting your area for a long time! It is beautiful down there from all the reports and pictures I've seen. Feel free to share any pictures.

·
Registered
2,349 Posts
Cheers from the southernmost south ! I´m a proud owner of a 2011 Chevy Colorado, which I purchased a couple of weeks ago, after much research that included valuable feedback from this forum.

Best regards to all, and thanks for sharing your experience with the un-initiated ! ;)
La patagonia, bellisimo lugar!

Compartenos fotos de tu camioneta, creo que las Colorados que se venden en Chile son ligeramente diferentes a las que hay en norteamérica pero no estoy seguro.

Saludos desde México!

·
Registered
58 Posts
Discussion Starter · #8 ·
La patagonia, bellisimo lugar!

Compartenos fotos de tu camioneta, creo que las Colorados que se venden en Chile son ligeramente diferentes a las que hay en norteamérica pero no estoy seguro.

Saludos desde México!
Por supuesto ! Estoy a la espera de un kit de focos y luces traseras, por lo que espero fotografiarla luego de instalarlo. Generalmente nos llega una variedad limitada de versiones. A Chile solo llegó la Crew Cab en 2WD 2.9 y 4WD Z71.

El modelo nuevo de Colorado no se encuentra en Chile, creo que por la escasa diferencia de precio que tendría con la Silverado.

·
Lord Bearded One
23,008 Posts

·
Ride, Boldly, Ride
551 Posts
Welcome!

1 - 12 of 12 Posts