Chevrolet Colorado & GMC Canyon Forum banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #1


I effin like em
 

·
o.g.
Joined
·
3,412 Posts
good now sell me your titans!!!!!!
 

·
Premium Member
Joined
·
21,130 Posts
not to shabby


umm Doug he put the titans on the avalche
 

·
o.g.
Joined
·
3,412 Posts
oh I didnt know that. where is the pics?
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #5
yeah I was diggin the machine with the blac lip...a little different...and yeah Doug TITANS on the avalanche...thats how I talked carrie into twenties:D
 

·
o.g.
Joined
·
3,412 Posts
I found it right after I posted. DAMMIT!!!!
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #8

·
o.g.
Joined
·
3,412 Posts
damn I was hoping to throw you some cash and those headlights.
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #10
as much as I paid for those damn things I had to use them....noob=overpayed..:lol:
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #13

·
Premium Member
Joined
·
21,130 Posts
i expect them on the truck by time of the meet ;-)
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #16
yeah maybe....depends on how much I save up by then
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #18
i may have to..:lol: nah man aint happin like that..if i have to I will give up smoking
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #20
dood it is rediculous(sp)
 
1 - 20 of 24 Posts
Top