Chevrolet Colorado & GMC Canyon Forum banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #1
enjoy pics
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #6
yep perm trade
 

·
o.g.
Joined
·
3,412 Posts
man my old tonneau is a whore!!!!
 

·
Premium Member
Joined
·
21,130 Posts
cool man
 

·
HO IT
Joined
·
2,153 Posts
Sharp my bitches.
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #12
thanx all i think i may keep the tonn black i am kinda diggin it...and i may do my two tone black on top. i dont know
 

·
Lord Bearded One
Joined
·
23,008 Posts
Man my truck is dirty! DAMN YOUR COUNTRY ROADS!!! :lol:

man my old tonneau is a whore!!!!
Haha yea buddie.

Thanks again Jon. I can't stop rolling it up now. Its so nice to be able to use the bed without having the tonneau in the air. See ya again in 3 weeks. Get ready for a hill climb :thumbup: :lol2:
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #15
Man my truck is dirty! DAMN YOUR COUNTRY ROADS!!! :lol:



Haha yea buddie.

Thanks again Jon. I can't stop rolling it up now. Its so nice to be able to use the bed without having the tonneau in the air. See ya again in 3 weeks. Get ready for a hill climb :thumbup: :lol2:

nice dude...lol...yeah shortly after you left i sliced into my thumb and down to the tendon sheath....straight to the ER
 

·
Lord Bearded One
Joined
·
23,008 Posts
nice dude...lol...yeah shortly after you left i sliced into my thumb and down to the tendon sheath....straight to the ER
still doesn;t answer the question of what you were doing. Way to go Jon. Lowering the IQ of the Nation!



j/k man
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #17
dude all i can say is laziness
 

·
Lord Bearded One
Joined
·
23,008 Posts
haha it's ok man. we all do it now and again. I can't tell you how many times I sliced myself. (Not on purpose. I'M NOT EMO. I don't hate my life. :lol:)
 

·
Registered
Joined
·
8,881 Posts
Discussion Starter #20
yeah wasnt sure of the whole black on top and black on bottom
 
1 - 20 of 20 Posts
Top