Czy jest więc sposób na całkowite wyłączenie OnStar? Tak
Rzeczniczka OnStar, Brynn Guster, napisała na Twitterze: „Kiedy uruchamiasz swoją usługę, jest ona włączona. Zaczyna się to dopiero 1 grudnia i możesz zrezygnować, dzwoniąc pod numer 1-888-4ONSTAR”.
Skontaktowaliśmy się z OnStar, aby wyjaśnić język w warunkach. Wiceprezes ds. usług abonenckich, Joanne Finnorn, powiedziała nam: „jeśli klient poprosi nas o wyłączenie dwukierunkowego połączenia, zrobimy to, co zawsze robiliśmy, czyli uszanujemy prośby klientów”.
„Nasze zasady dotyczące udostępniania danych osobowych naszych subskrybentów nie uległy zmianie. Zawsze bardzo precyzyjnie określamy, komu udostępniamy dane osobowe klientów i jak będą z nich korzystać. Nigdy nie sprzedaliśmy żadnych danych osobowych stronom trzecim” – powiedziała Finnorn o sprzedaży danych użytkowników.